I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, May 1, 2008

B**i @ Kh**z*r

wah..wah..terasa bahang mughallazah di cuping telinga hamba..semakin popular pulak makhluk Allah spesies mughallazah ni..tambahan pulak menetap hampir je ngan Sepang..tempat bakal di bina pusat pertenakan B**i menggunakan teknologi tinggi? @ moden?? ntahler..rmai skali umat melayu yg sesak nafas mengenangkan perihal *a*i ni. tak kurang juga yang keluar membantah..tetapi yang menghairankan mengapa baru sekarang di bantah?? kalau tidak silap hamba projek ni lulusnya sudah lama..cuma tidak di laksana..modalnya sehingga 100 juta?? wah!! bisa mewah hidup B*b* ni..tetapi lantaklah..bukan duit kita pun, bukan juga duit kerajaan negeri..duit tuan empunya *a*i tu jugak..sepengetahuan hamba..sebelum ini terdapat lebih kurang 300 tempat si b*b* ni di negeri Selangor..maknanya 300 kawasan yg sudah atau bakal tercemar dgn Najis berat ni..aduh...berat skali ya pak..tapi kalau nak di 'centralize' si *ab* ni kan bagus..dengan teknologi yg boleh mengawal pencemaran..kira ok la ek!! daripada 300 tmpat trpaksa nak di samak..(hehehe) tapi 1 la yg hamba nak ingatkan..babi ni HARAM..pantang seka li bagi umat melayu sentuh, pegang, usap, dan pape lagi yg sewaktu dengannya..ok la tuh..tapi yang ramai lg umat melayu ISLAM yang duk sentuh 'Tail number' (no ekor) tu ok jer..yg duk teguk air haram tuh..bangkitlah umat melayu..apepun yang HARAM semua sama..mohonlah keampunan Allah..

No comments: